Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Marknadsföring

GOOGLE hjärta DIG 2

Boken är skriven av Stefan Ekberg, finalist i Årets Företagare i Stockholm och författare till ett femtiotal böcker om företagare och företagande. Stefan har också patent på den egna succéuppfinningen Draghajen och driver Bokförlaget Redaktionen som rankas på plats 25 bland Sveriges största bokförlag.

En läsarröst
"Boken är skriven för dig som blir uttråkad av tekniskt babbel och gillar att få saker gjorda snabbt."
Postens kundtidning Du & Co

SPECIALPRIS
Hos oss köper du boken billigast
eftersom det är vi som ger ut den.❤️
(Ordinarie pris i bokhandeln - 337 kr)
279 kr
✔ I lager
✔ Öppet köp i 30 dagar

Läs vad andra tycker längre ner på sidan

Den här boken är upplagd som ett recept på exakt vad du ska göra med dina sidor för få Google att leverera mer trafik till din sajt Boken är skriven för dig som lätt blir uttråkad av tekniskt babbel och gillar att få saker gjorda snabbt.

Här är frågorna som boken svarar på snabbt:

Akuta frågor
☑️ Vilka är Googles krav på sajter och hur möter man dem?
☑️ Hur gör man innehållet anpassat till nya Google?
☑️ Vilka är Googles nya hemligheter med unikt innehåll?
☑️ Hur ser nya Google på mitt innehåll och hur kan jag förändra det?
☑️ Vad är innehållsmarknadsföring och hur kan du jobba effektivt med det?

Bjud på en dejt och vinn Googles hjärta
☑️ Hur får jag Google att lita på min sajt?
☑️ Hur skapar man djupet som Google vill ha?
☑️ Hur skriver man för att Google ska bli kär i min sajt?
☑️ Hur visar jag Google att jag är bättre än min konkurrent?

Svaren på frågorna som får dig att andas ut ett tag
☑️ Hur framtidssäkrar jag min sajt?
☑️ Hur underhåller jag min position hos Google?
☑️ Hur ska man tänka när det gäller länkar?
☑️ Hur skapar man ett unikt innehåll på ett lätt sätt?

Tekniska saker som egentligen är väldigt enkla att fixa
☑️ Hur gör man en responsiv hemsida?
☑️ Hur anpassar man sin sajt till den mobila världen?
☑️ Hur ska man tänka när det gäller sociala medier?
☑️ Vad ska man prioritera när det handlar om förändringar?

Och förstås
☑️ Hur du enkelt analyserar din sajt och ser om den duger åt Google
☑️ Tips, idéer och hemligheter som dina konkurrenter inte vet

...Och mer - allt beskrivet så att du kan göra något åt det direkt när du läser.

Så här tycker läsarna:

"Jag tycker som vanligt bäst om tonen i boken. Stefan Ekberg har en förmåga att prata direkt till mig och få mig att känna mig smart inom ett svårt område. Det uppskattar jag. Jag vågar inte säga det men jag har bara kommit halvvägs i boken. Det beror mest på att sidorna blir invikta och rödmarkerade och jag nästan blir stressad över allt man kan göra. Jag älskar era böcker men jag vet inte om min webbdesigner gör det längre eftersom han får ändra allt hela tiden."
Linnea Forsberg, Malmö

"Jag gjorde som du sa i boken: Stängde in mig på ett hotellrum i två dagar och gjorde en handlingsplan enligt boken. När jag kom tillbaka till jobbet tog jag kopior och sa: Det här ska vi göra. Vi ser redan resultatet. Tack!"
Bernt Johansson, Solna

"...skriven för dig som blir uttråkad av tekniskt babbel och gillar att få saker gjorda snabbt."
Postens kundtidning Du & Co

"Vilken fantastisk bok du skrivit. Jag håller på att läsa Google ♥ dig och har bara kommit halvvägs än så länge. Vilken skatt jag håller i. Är så tacksam att du skriver böcker åt oss små och stora företag. Jag blir så inspirerad att ta tag i min webbsida. Önskar jag kunde uttrycka mer i ord hur glad jag är över det värdefulla innehåll som du levererar. Har haft så mycket glädje över alla böcker du skrivit."
Frida, Pärlverkstan

"Boken ger svar på många svåra frågor som jag inte ens visste fanns när det gäller hur nuvarande Google fungerar, vad jag kan (och kanske måste) tänka på när det gäller sökmotoroptimering och hur en hemsida behöver byggas upp för att vara ”någon” i Googles värld. Google blir smartare och "mänskligare", och då måste hemsideinnehållet följa med och matcha detta om min hemsida ska komma med högt uppe i sökresultaten. Har jag nu lärt mig. Jag har läst över 20 böcker från redaktionen.se, och med utgångspunkt från sitt smala perspektiv är nog den här den bästa, när den förklarar en svårbegriplig och föränderlig SEO-verklighet. Tack Stefan!"
Lollo Vestlund

"Som vanligt får man en smäll i ansiktet när man läser era böcker. Jaha, tänker man först, måste jag verkligen. Och sedan händer något magiskt: Man fattar! Och man gör. Och man får resultat. Ännu en fantastisk bok från er. Jag bugar mig."
Elisabeth Karlgren, Stockholm

"Så mycket för så lite pengar. Otroligt. När man först kommer över sitt eget motstånd för förändring så känner man sig plötsligt som kungen av Google. Jag jobbar nu intensivt med att göra de enklaste sakerna först och kommer snart att ge mig på det som tar lite längre tid (att skaffa authorship till exempel). Tack för en superbok."
Lennart i Skövde

"Jag kände mig tvingad att köpa den här boken eftersom man måste hänga med, fast jag egentligen inte ville. Det går ju redan bra. Jag är glad att jag köpte den och fascinerad över att inte medierna skrivit något om den här stora omställningen. Allt har förändrats. Och jag ska med."
Peter T, IT-chef



Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook

Andra har även köpt

Starta-Eget.se är ett projekt inom Bokförlaget Redaktionen
stefan@redaktionen.se